Islamicinfo.com

Islamic Information Islam religion Information-Islamic Belief and Islamic Current Affairs
Subscribe

Miracles of the Holy Prophets (peace be upon them)

April 30, 2011 By: Mohammad Rafique Etsame Category: Current Islamic Articles

April 14, 2011 By: Mohammad Rafique Etsame Category: Current Islamic Articles

Mujhe Lagan Lagi

April 09, 2011 By: Mohammad Rafique Etsame Category: Current Islamic Articles

مجھے لگن لگی

محمد رفیق اعتصامی

لگن کا معنی ہے دلجمعی چاہت اور توجہ کے ساتھ کسی کام میں لگ جانا دین ودنیا کا کوئی کام بھی ہو بغیر محبت وچاہت کے نہیں ہوسکتا۔اس کام سے محبت کو عرف میں لگن کہا جاتا ہے یعنی جب تک کسی کام کی لگن نہ لگے اور اسکی چاہت نہ ہو وہ کام ہو ہی نہیں سکتا کہا جاتا ہے کہ ’’ مجھے لگن لگی‘‘ یہ الگ بات ہے کہ کسی کام کو جبر اور سختی سے کرایا جائے تب بھی وہ ہو تو جائے گا مگر اس طرح وہ بات نہیں بنتی جو لگن کے ساتھ بنتی ہے۔دنیا میں جتنی بھی ایجادات، تخلیقات،چہل پہل رونق اور کارہائے نمایاں نظر آتے ہیں وہ سب لگن کے ہی مرہون منت ہیں۔لوگ صبح سویرے اٹھتے ہیں اورکام کو جاتے ہیں، دکانیں اور فیکٹریاں دن رات چل رہی ہیں اور مال تیار ہو رہاہے، اسی طرح علمی و ادبی جواہر پارے، تفسیرحدیث ،فقہ یا کسی اور شعبے میں تحقیقی کام ہو رہا ہے تو یہ سب لگن کا ہی نتیجہ ہے۔

کسی مقصد کو پانے کیلئے اسکی لگن لگنا ضروری ہے مقصد چاہے کیسا ہی کیوں نہ ہو وگرنہ کچھ حاصل ہو نہیں سکتا اگر کوئی شخص اللہ تبارک و تعالیٰ کی معرفت اور اس سے ملاقات کی چاہت رکھتاہے تو یہ بھی ہو سکتا ہے فرمان الٰہی ہے’’جو کوئی ہمارے لئے جدوجہد کرتاہے تو ہم اسے اپنے راستے(یعنی اپنی طرف آنے کے راستے) دکھا دیتے ہیں‘‘ اور فرمایا’’ انسان کیلئے وہی کچھ ہے جس کیلئے اس نے سعی یعنی جدوجہد کی پھر اسکی جدوجہد کو دیکھا جائے گا اور اسے اسکا پورا پورا بدلہ عطا کیاجائے گا‘‘(القرآن)آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اعمال کا دارومدار نیتوں پر ہے اور انسان کیلئے وہی کچھ ہے جسکی اسنے نیت کی اگر اس نے اللہ اور اسکے رسولﷺ کو پانے کی نیت کی تو وہ اسکو مل جائیں گے اوراگرا سکی نیت (اورکوشش) دنیا کو حاصل کرنے یا کسی عورت کو پانے اوراس سے شادی کرنے کی ہے تو وہ بھی اسے حاصل ہوجائے گا(متفق علیہ)

ان آیات و حدیث سے یہ ثابت ہوا کہ انسان جس مقصد کو حاصل کرنے کیلئے دل میں چاہت و لگن رکھتا ہے اور اس کیلئے کوشش کرتا ہے تو وہ اس میں کامیاب ہو جائے گا کسی منزل کو پانے کیلئے سیدھا اور مسلسل چلنا شرط ہے اسی کا نام لگن ہے۔

The First Flash

Bediuzzaman Said Nursi

Man, in accordance with the comprehensive nature of his being, as he suffers and shakes with malaria, so also he suffers from the shaking and tremors of the earth, and the supreme convulsion of all beings of the Day of Resurrection. As he fears the infinitesimal microbe, he also fears the shooting star that appears among the heavenly bodies. As he loves his home, he also loves the wide world. As he loves his little garden, he also ardently loves infinite and eternal paradise. Man’s object of worship, Sustainer, refuge, saviour, and goal then can only be the One in the grasp of Whose power is the whole universe, under Whose command are both atom and planet.